I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 25, 2010

SAYONARA...SELAMAT TINGGAL T__T

sayonara...selamat tinggal semua....

aku benci dengan diri sendiri...sikapku yang terlalu risaukan orang2 yang aku sayang akhirnya memakan diriku sendiri!sakitnya tuhan saja yang tau...aku mengharapkan agar perasaan aku dimengerti...ataukah aku yang pentingkan diri aku sendiri?


tak guna lagi untuk aku fikirkan semua itu..segalanya telah berlaku...perasaanku kian parah terluka...aku menangis....tak siapa peduli....akhirnya aku bencikan diri sendiri..aku kecewa dengan apa yang aku lakukan...


sudahnya aku ambil langkah untuk mengundur diri...sayonara..selamat tinggal...aku tak mampu lagi nak hadapi semua nie....aku bukan lagi insan yang menjadi kepentingan dalam hidup sesetengah dari mereka..aku bukan lagi insan yang mereka perlukan tatkala susah...


tiada kata yang mampu aku gambarkan perasaanku....aku nekad...segala kenangan akan aku singkirkan...kerana mengingati kenangan lalu itu terlalu menyakitkan aku...aku takkan wujud lagi di hati dan hidup mereka....


aku akan pergi jauh dari mereka....aku takkan lagi mencari mereka...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...