I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 16, 2011

EZAMSURIA'S DELICIOUS HOMEMADE

Assalamualaikum....


hie...morning semua....da breakfast? da mamam? da kenyang? haaaa.....kompem entry pasal makan lagi nie! sah! ;)

ok...first sekali nak ajak you all semua jum LIKE fanpage EzamSuria's Delicious Homemade kat FB! cepat gi LIKE dulu!

da LIKE da kan?ok good!ape tu EzamSuria's Delicious Homemade? actually EzamSuria's Delicious Homemade nie menerima tempahan kuih kuih raya, kuih tak raya pon boleh....apam polka dot...nasi lemak untuk anda yang berada disekitar Baling, Kedah dan kawasan yang berdekatan...mana tau ada yang berhajat nak buat jamuan makan nasi lemak ke kan? nasi ayam pon boleh! tell you what, nasi ayam EzamSuria's Delicious Homemade sangat la yummylicious! serious i tak tipu!

kalau nak tau lebih lanjut bole PM tukang masak dia kat sini!

nasi lemak sambal sotong

popia pedas




apam polka dot

 Apam polka dot sedia untuk ditempah....pelbagai filling yang ada antaranya coklat, blueberry, strawberry dan kaya *1OO pieces min 3 filling*. you all boleh pilih color ikut tema yang you all nak...min 3 colors.

Anyway apam nie boleh tahan up to 3 days pada suhu bilik (atau diluar dalam bekas yang tertutup). kalau nak bagi tahan lebih lama (4-5 hari), boleh simpan dalam peti sejuk.bila nak makan, keluarkan da kukus semula apam nie....

Apam nie menggunakan paper cup size almond london yang comel comel tue...untuk yang berminat nak tempah apam polka dot nie, minimum tempahan 5O pieces...tempahan awal sangatlah dialu alukan....kalau nak tempah 1OO pieces ke atas, tempahan hendaklah dibuat 1 minggu lebih awal...ok? :)

nie koleksi kuih/biskut raya dari EzamSuria's Delicious Homemade...tak lama lagi da nak puasa...lepas tu raya....so boleh jenguk jenguk kot kot ada yang berkenan..boleh la tempah untuk raya nanti.....kesedapan adalah dijamin...tak menyesal! ^__^












sape nak tempah kek pon boleh..untuk birthday party ke anniversary or what so ever lah!




x    o    x    o
sebarang pertanyaan atau tempahan bolehlah tanya i atau terus je berhubung dengan EzamSuria's Delicious Homemade... :)




















No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...