I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 14, 2011

EXCEL QHALIF



assalamualaikum w.b.t....

tengok tajuk entri mesti da ada yang tertanya tanya....EXCEL QHALIF??? apa tue?

ok..EXCEL QHALIF atau dikenali juga sebagai EXCEL QHALIF CONSULTANCY AND SERVICES merupakan satu institusi konsultansi dan perkhidmatan beribu pejabat di No 6-1, Tingkat 1, Jalan Remia 4, Ambang Botanic, Klang, Selangor. EXCEL QHALIF nie banyak menjalankan program program yang berbentuk pendidikan dimana keutamaan yang diberikan oleh mereka adalah terhadap pendidikan awal kanak kanak.

pernah tak di antara anda yang mendengar tentang AlimKids Playgroup School?



ok..itu adalah satu daripada program yang dijalankan oleh EXCEL QHALIF dimana ianya berkonsepkan islamik dan menggunakan bahasa inggeris sebagai medium pembelajaran...so jangan cakap sekolah islamik guna bahasa arab jeee.....

selain daripada pembelajaran awal kanak kanak, EXCEL QHALIF juga menganjurkan kursus kursus motivasi berbentuk islamik untuk setiap lapisan umur dan sektor pekerjaan serta badan badan berkanun....so sape sape yang rasa memerlukan consultant untuk handle kursus kursus untuk staff di pejabat ke, atau cikgu cikgu yang mencari consultancy company yang boleh buat kursus untuk anak murid anda, EXCEL QHALIF adalah pilihan yang tepat! :)

bagi mereka yang mencari buku buku ilimiah berunsurkan pendidikan awal kanak kanak, dewasa, motivasi, kerjaya serta ketuhanan, EXCEL QHALIF ada menyediakan perkhidmatan ini untuk anda!

untuk maklumat lanjut mengenai EXCEL QHALIF, anda boleh lah melayari blog EXCEL QHALIF...



atau anda boleh LIKE fanpage EXCEL QHALIF....


Thank you for reading this entry....

x    o    x    o


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...