I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 4, 2010

:: wut a bad day today:: :(((((




waaaa.....menci2...np ari nie ari malang utk aku... ;((( diz morning mak suruh bawa maklong g skolah menengah aku dulu....mak long nak masukkan anaknya amer utk skolah kt kedah....huhuhhhuu...nak dijadikan cite...kete kt umah xde sbb abah aku guna bawa nenek g medical check up kt sp..so aku tnya mak nak g skolah ngan ape...mak kate bw kete persona...aku x sedap ati sbb tue kete pakjang aku....and aku jarang bw persona tu melainkan kazen aku ada sekali...then mak kate bw la mira,kazen aku tue skali...soh dia drive...aku temankan maklong jer...so aku setuju...aku pon msg la kazen aku tu...rupanya kazen aku da jalan ngn kawan die...huhuhuhu...last2 aku gak kena drive....smpai kt skolah...ramai giler smpai xde parking....kete2 cg penuh kt tmpt parking smpai da double parking...naek turun naek turun aku g cari parking after drop mak long kt bangunan opis skolah...then lebih 30min aku masih mcari2 parking..tetba aku nmpk maklong da jln turun kt ppd....sbb ppd baling ade dlm kwsan skolah aku....aku igt maklong tgh cari aku...so aku dgn serta merta stop kete jerit pnggil maklong.then maklong kata dia nk g ppd jap..so aku pon nmpk 1 parking .aku pon masukkan gear reverse sbb nk g park kete..nak dijadikan cite...aku pon xtaw la np sensor persona tu x berbunyi...rupanya kt blakang ade pokok lidah buaya....and di celah2 pokok tue aku batu....disebabkan persona punya bontot agak tggi aku x nmpk pon kt side mirror...dgn sekelip mata bontot persona tue da langgar mende kt belakang tue... :'(((((((((((( bapak aku mgigil giler time tue smpai muka aku pucat....sbb da ler aku bw keta org...huhuhuuhhu....aku g park kete n kuar check kt blakang...ade calar cket and lampu belakang sebelah kanan pecah...walaupon x teruk tp nak x nak kena tukar gak sebijik lampu tue.... :'(((((((

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...