I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 13, 2010

:: Home @ Another Place???? ::

Actually aku suka la duk umah...tp disebabkan skrng nie aku menganggur dan xde mende nak buat at umah tue yg bosan...huhuuhuuhu...nak pulak aku xde kawan2 kat sini....urrrmmm....tgh pk nk g keje kat kl atau x?bile dipikir2 cm berat ari nak kuar dari umah nie...cian mak tinggal sorg2...

Tapi duk kat umah xde income...xkan nak minta duit kat mak abah nak bayar bil telefon...bil broadband....aduuuiiiii....cmne ek?kalaw aku g keje kat kl walaupon xbanyak gaji yang aku dapat but at least lepas juga aku bil2 aku and bole gak saving seratus dua sebln....huuhuuhhu...and bile g keje ade gak kawan....xde la bosan jer duk kt umah.....

Huuurrmmmm.....cmne ek?mak da bagi green light...tapi cian plak nnt mak tinggal sorg2 kt umah....huhuhuhu....susahnyeee...berbelah bahagi plak ati nie....tp kalaw aku g keje ade gak saving ade gak income....bole gak saving2 buat belanja nak g jumpe Chenta....kalaw xde keje...xde duit....ape pon x leh nak buat....dalam idop nie...xde duit...hidop susah la....huhuhuuh.....owhh...Help meeeeeee!!!!!!!! :((((

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...