I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 2, 2010

:: Gangguan Emosi ::

Setelah lebih seminggu aku x meluah perasaan kat blog nie...akhirnya hari nie aku akn mulakan blk..actually aku baru jer smpai umah from kl dlm 2jam yg lepas...smbil mnguploadkan pic2 time kt kl...aku buka la blog nie...sebenarnya emosi aku tgh tganggu nie bila aku kena blk umah arinie....tpksa berpisah dgn Chenta ku...benci sgt2...aku plg x suka part nie...bile da dpt jumpe..kena berpisah pulak... ;(
kenapa setiap pertemuan tue kena ada perpisahan ek?dan perpisahan tu sgt la menyakitkan...almost 1 week aku spend masa dgn Chentaku...tp aku tetap gak x puas bersama dia....dr pg ke mlm kami spend time kuar sama2 jalan2 around kl...mmg diz time kami all out la...smpai penat....tp kami tetap x kesah...selagi ada masa kami bersama...selagi tu la kami akan kuar mhabeskan masa bersama2....indahnye time2 cmtue...tp biasa la..masa sentiasa mencemburui kita....1 mnggu berlalu dgn begitu pntas...akhirnya tiba la saat perpisahan....pagi nie Chenta hantar aku pg Hentian Duta sbb aku naek bus kt situ....mcm biasa jg...bila bus da mula bergerak....aku dgn Chenta saling melambai tgn...bila da hilang jer Chenta dari pandangan...airmata nie ape lg...dgn xde segan silunya terusla mengalir mbasahi pipi....lantakla apa org nak kata.....smpai kt umah pon hati aku masih lagi bergolak.....ntah la...bila bersama Chenta aku rasa tenang sgt....hidup aku hepi...bila balik umah...mula la bercelaru dgn segala mcm perasaan....waaaaaa...........................aku sgt2 tidak suka ini semua.... ;(((((((

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...