I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 3, 2012

SAPE NAK KULIT CANTIK MULUS MACAM ARTIS INDONESIA?RAHSIA TERBONGKAR!

Assalamualaikum w.b.t....

kalau tengok sinetron, mesti suka tengok kulit artis artis indonesia yang cun habis! dengan gebunya, licin, flawless, glowing, cerah dan tidak kusam. lepas tu cakap sorang sorang, bestnya kalau ada kulit macam tue. sumpah kalau ada kulit macam tue, keluar rumah takmo lagi make up bagai! kalau boleh setiap kali keluar nak biar muka bebas dari any compact powder, any foundation. natural beauty la katakan.best kan?tak payah spent banyak masa depan cermin sebab nak tepek bedak, nak oles concealer, nak letak foundation.

actually, i myself da try macam macam product! serious!bukan senang nak dapat kulit yang cantik.unless kalau dari lahir kulit awak memang gebu gebas tu tak tau la nak cakap.atau dari lahir, mak awak simpan awak dalam kotak kaca, so kulit awak tak terdedah dengan radikal bebas, kotoran dalam udara,uv light ke ape yang menyebabkan kulit makin hari makin gelap, kusam, tak glowing dan tidak bermaya serta tak perlu risau kedutan wajah makin bertambah seiring dengan peningkatan usia.

normal la kalau perempuan memang akan menitikberatkan penjagaan kulit kan?actually dah lama duk usha usha product skin care from indo nie. cuma belum terpanggil nak try until one day memang gigih sangat nak try. ordered from a friend. tertarik sebab set ni ada vitamin c serum.alang alang terus try 1 set la kan?

siapa yang biasa dengar A-DHA BEAUTY CARE? rasanya ramai juga yang tau sebab keberkesanan product ni yang akan memberikan anda hasil yang ohsem!biasanya kalau kulit anda tu kusam,tidak cerah, lepas pakai product ni hasil yang anda akan dapat ialah kulit yang glowing, cerah dan tidak lagi kusam. oh!bestnya! ^_^ rata rata juga pengguna set A-DHA ni cakap lepas pakai produk ni, dorang da tak teringin da nak make up tebal tebal, tepek compact powder mahupon foundation.cukup dengan eyeliner, eyebrow, secalit lipstick atau lipbalm. nak extra cuma oleskan sedikit blusher. dah cantik! :)


biasanya kita tengok di pasaran, ada 2 set yang dijual iaitu set pink dan juga set hijau. set pink sesuai untuk pengguna yang berumur 20 tahun ke atas manakala set hijau sesuai untuk kulit yang berjerawat, berjeragat dan juga untuk yang berumur 40 tahun ke atas. 

i paling suka vitamin c serum tu sebab ianya 3 in 1. apa yang tiga tu?dalam vitamin c serum tu mengandungi vit c, vit c, dan juga collagen. plus vitamin c serum ni sangat pekat dan likat.dot dot sikit je kat muka, dah boleh cover seleruh muka.dan ianya paling penting tidak melekit.di pakai pada waktu siang dan juga malam sebelum memakai krim siang dan krim malam.

3 in 1 vitamin c serum yang ohsem!

KEGUNAAN:
1. anti oksidan pada kulit/anti aging effect, mencegah radikal bebas yang berasal dari debu, asap dan sinar matahari sehingga penuaan pada kulit dapat diperlambatkan.
2. stimulan sintesis collagen/anti wrinkle effect, mengurangkan kedutan pada kulit wajah dan mengurangkan eye bag jika memakainya secara teratur. 
3. whitening/lightening effect, mencerahkan warna kulit sehingga wajah na,pak lebih putih, bercahaya dan tidak kusam.


KANDUNGAN:
tocophenol asetate (vit e), carbomer, aqua DM, ascorbie acid (vit c) sodium metabisulphite ethoxydiglicol, methyldibromo glutaronitril, disodium EDTA, phoenoxyethanol, collagen


CARA GUNA:
1. bersihkan kulit wajah sehingga bahagian leher
2. titiskan 3-4 titis serum pada telapaka tangan dan oleskan pada wajah sehingga rata dan biarkan beberapa ketika supaya ianya dapat meresap ke dalam kulit.
3. untuk hasil yang baik gunakan setiap hari sebelum memakai kosmetik lain pada waktu pagi dan malam.




ok..ini serba sedikit tentang produk A-DHA beauty care ni.kepada anda yang berminat untuk dapatkan produk nie tak kira la sama ada 1 set atau hanya ingin dapatkan serum vitamin c sahaja boleh pm i di Dawina's Beauty Lens Shoppe atau sms/whatsapp di 019 5464635.

nantikan testimoni dari i sendiri. i juga pengguna A-DHA beauty care. sebab tu i berani jual sebab i sendiri dah menggunakan set ni. memang best!thumbs up!untuk lebih info boleh check it out kat my page yer! <3 span="span">

x     o     x      o
items are ready stock. cepat cepat terjah my page sebab ada promosi hebat untuk set A-DHA beauty care nie sempena YES!... special price untuk uolls yang nak dapatkan product nie.we are offering you with the best price in the market!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...