I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 28, 2011

AUUWWW...AUWWW...AAUUUWWW.....

jeng jeng......mak penat you.....eh!tetiba...ok!ini update live from food garden KLIA...aiseh!tadi pagi kat umah.....tengah ari da kat KL, pastu kat bukit bintang, sekarang da kat KLIA???ok..mak terpaksa jadi chipsmore 1-2 arini....penat mak rasa! ;p

hurrmmmm..naseb baek la di zaman yang serba canggih nie, ade gak benda alah nie *my baby blue, Acer* boleh usung sana sini....sementara tunggu boarding time, layan blog, layan FB and check email dulu....da ler sensorang..takde benda alah nie mau mati kutu mak kat airport nie! =.=' naseb baik la dolu dolu time lappy Hp rosak, mak ikut nasihat Encek Tunang beli netbook je...takyah susah payah beli notebook gaban gaban....memula dulu cam 'wth!kecik kot...mane puas tengok movie!'....sekarang ni baru reti nak bersyukur! *sighs*

i still got time to update my blog....boarding time 9.40p.m jap lagi...takpe takpe...tak lama da....lepas nie KK, here i come again! :) its a long way to go....tapi sekarang da tak long lagi la...dengan citer dalam bus macam macam hal.... siap rasa nak buat announcement 'attention to all passengers, please bring along your rain coat before before you get into the bus!'.....service out!kesian doe kat passengers dalam bus tadi....air aircond turun mencurah curah macam hujan...abes basah...ko bayangkan la dari kedah nak sampai ke KL tue...mau lencun! kesian giler!naseb baek kat seat aku tak turun macam hujan!kalau tak mau aku hangin satu badan...dah ler aku nyer perjalanan jauh lagik!

da sampai KL, aku rushing macam nak tercabut kaki aku pegi Bukit Bintang...nak jumpe kawan aku...sempat jumpe Romie Pujaan kurang 10 minit...then aku lepak ngan BFF time studi kat UKM dulu, Echa...thank you la echa!sudi teman sampai ke petang...kalau tak, mau aku lagi sekali mati kutu....hahahaha.....lepas tu pukul 6 terus gerak gi KL Sentral balik.....amek bus terus ke airport....now lepak lepak kat food garden sensorang....sambil membuang masa untuk tunggu boarding...

kat airport nie ade sorang akak nie buat aku tersipu sipu malu!hahahha....okeh!tak payah cerita!kang korang cakap aku perasan! ;p ok....aku nak naik atas balik....i'm ready for boarding! yeeaahhhhaaaaa!!!!! bubyeeee....buka mata jap lagi i'm already at KK.....bye bye semenanjung! till we meet again next 2 weeks! :))




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...