I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 10, 2010

:: Broken Heart Mode ::


~ DeLiCiOutAsTyDeLiCiA ~ diz is my blog... mcm delicious..tasty segala...my blog is my life...tapi kisah hidup aku xde la se'delicious' dan se'tasty' mane pon..ntah la..rasa mcm byk duka dari ceria... :(


Entree kali nie mode BROKEN HEART! Aku kecewa dengan ketidakadilan yang berlaku dalam hidup ni. Apakah sebabnya??? ***I SUCKS! Harapan aku musnah! Usaha aku sia-sia. Aku benci pada manusia-manusia yang 'cakap tak serupa bikin'. Letakkan syarat itu ini..padahal TIPU jer! Moga Tuhan akan membalas segala perbuatan manusia-manusia itu yang menganiaya orang-orang seperti aku! Yes! Aku sangat rasakan diriku dianiaya! ANIAYA!


Sepetang bersama mereka-mereka yang senasib denganku...di chat box sebuah blogdrive. Kami semua meluahkan rasa kecewa kami..Pada mulanya aku ingatkan aku jer sorang yang tkena mcm nie....Ntah macam mana tgerak hati aku nak join kat chat box yang x pernah-pernah aku join selama nie. So dari situ aku dapat tau ramai yang menerima nasib seperti aku... (mode nak nangis)


Jadi kepada rakan-rakan yang diberi peluang kedua ketiga dan seterusnya...anda patot bersyukur sebab anda bukan insan yang seperti kami...mereka tutup peluang kami untuk mencuba.Mereka kejam!


Ini blog aku..suara hati aku...kekecewaan aku...pahit manis hidup aku..aku tulis atas satu sebab...sebabnya ialah disini la tempat aku meluah perasaan hati aku...Aku perlukan mereka yang memahami situasi hidup aku! Bukan yang cuba menghalang setiap kali aku ingin luahkan kekecewaan aku..Aku tak mampu nak simpan kecewa aku di dalam hati...Emosi aku terbeban bila aku cuba simpan. Blog aku adalah kesayangan aku. Disini aku bebas untuk meluahkan rasa hati aku even blog aku nie xde suara nak pujuk aku.. (mode air mata mengalir-ngalir mcm air terjun)

4 comments:

  1. awat ni irna??sapa tipu??kami dlu pon pnh kena ngn company besaq kt PJ...dh brapa byk ayaq mata kuaq sbb kena tipu..lagi sedih tau

    ms interview,depa ckp kmai dpt keje tu..then ciap bg tarikh bila start keja..then, kami balik kg, kemas baju2,nek bas bwk beg besaq..cari uma sewa dh,byq deposit, angkat brg2 dh...

    then tunggu punya tunggu offer letter xdapat2..depa langsung xkol...last2 mber kami ckp, xpayah tunggu lagi,memang xdak harapan dh...sedih tau..duit byq sewa free2 ja burn...

    pas2 terus blik dok kg...dh ok br cri keja len..huhu...

    ReplyDelete
  2. nie x la smpai kes cari umah sea segala..
    tp preparation tu da buat la...libatkan duit jg walau x sbyk ain kot..
    tp hrpn tu sgt la tggi...tu yg sakit...ntah la...malas nk pk..sakit ati..dalam x maw pk tu sbnarnya pk jg..sbb tggi giler la hrpn...huhuhuu

    ReplyDelete
  3. besa la tuh...ain memg pas2 tiap2 hr nges tau..smpai berat bdn pon turun..kui3...dok uma ada mak abah,leh tenangkn diri sket...so p jalan2 la..lama2 lupa la..tp kan smpi lani dok igt...xle lupa pasai tu even dh keja len...memg kene sumpah seranah la mula2 dlu..huhu

    ReplyDelete
  4. tue la kan...ntah la...igtkan da mcm nmpk masa depan sikit da...skali hancur musnah..tu yg sedey sgt tue..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...