I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 22, 2012

KAWAI SANGAT BILA DAPAT MAIN AIS!

Assalamualaikum w.b.t....

kawai sangat kan? hahahaha...

sape penah main salji? i tak pernah lagi! :P  main ais?i pernah!kat peti sejuk pon boley....hehehehe....meh nak share sikit ngan uolls. last week berholiday bersama family di Snowalk, I-City, Shah Alam, cuti cuti ala kawai gitu! LOL! :D

actually, Snowalk ni terletak dalam kawasan I-City tempat yang ada pokok lampu yang cantik bila waktu malam. tau tak?memang cantik!



weolls sampai kat i-city da petang. tak ingat pukul berapa.time tu da ramai orang walaupon belum malam.parking RM10 per entry. lepas tu kat luar tu ada  macam macam mainan yang uolls boleh main. ada pirates of carrabean, ada ferris wheel, ada macam macam la...tapi weolls nak masuk snowalk je! ^__^ tiket untuk masuk snowalk after 6pm is RM30 per person.kalau before 6pm tak ingat plak berapa harga tiketnya.dah masuk dalam sure nak sewa baju tebal dan juga boots sebab nanti kat dalam tu weolls nak jalan jalan kat atas ais.sejukkkkk.....

so deposit untuk boots RM10 per person juga.lepas tu beli glove RM15 per pair.memula rasa macam kebal je diri ni takmo beli glove.tapi encek husband yang sesebuk nak juga glove.hambek kau!naseb baik beli, sumpah sejuk!even da pakai glove, tangan masukkan dalam poket baju tebal, still tak mampu nak tanggung kesejukkan kat dalam snowalk tue! haiyark!









antara gambar gambar yang di captured time dalam snowalk..dalam tu pon ada beberapa mainan yang uolls boleh try tau!gelongsor ais pon ada macam macam jenis. so memang enjoy.tapi dek kerana kesejukkan yang melampau sampai nak senyum pon pipi semua da rasa keras, jari kaki pon dah makin membeku, maka terus weolls keluar. by the way, uolls kalau tak tahan boleh keluar dulu panaskan badan and kemudian masuk balik ke dalam sambung perjalanan korang kat dalam tue.

kalau dah bosan kat dalam, boleh main main kat luar plak. naik ferris wheel ke, naik pirates of carrabean macam kat genting tu ke, atau pon bergambar gambar dengan pokok pokok yang colorful atau main je la mainan mainan yang banyak lagi kat luar tue.



sekian sahaja update malas dari i....huehuehue....holiday mood masih belum abes.....aiyark! @__@







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...