I'm Married!

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 25, 2009

::KeTeRuJaaN ::

Aku rasa lama giler kot aku x meng'hupdate'kan blog aku nie....
Susahnye nak cari mood nak mengarut kt blog nie.....
Tp arini aku mcm agak teruja la....keterujaan ini timbul atas bantuan
kawanku....miss nawal....hehheheehe...setelah dia bg byk info psl tmpt
kitaorg nk gi berpicnic hujung minggu nie...nama tempat tu kalaw x silap
aku air terjun ulu kemensah...lokasi dia belakang zoo negara jer...
xyah g jauh2....tmpt dia aku tgk agak menarik...setelah sekian lama x pg tmpt2
cmtue...tmbah menarik sbb nnt Chenta aku pon ada...tue buat tmbh best tue....
hehheheheehe....sgt aku x sabar nk tggu ari ahad nie...hopefully sume akan berjalan dgn
lancar la weekend nie...walaupon ramai kawan2 laen yg x dpt join....actually program nie
adalah gath mantan2 jaksa kolej aku....tp aku nengok skrng nie da mcm gath nawal punye family...
sbd nnt dia angkut kakak,abang,kazen2 dia....hohoohohoho...tp x kesah la...yg penting happening...
dapat enjoy dgn gumbiranya....x sabar nk snap pix dekat kemensah nnt...akn aku 'hupdate' pix2 di air terjun kemensah nnt.....so......tggu la blog yg seterusnya... ;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...